Henri Lloyd partnerem technicznym Selma Racing

Targi Wiatr i Woda to czas zwierania nowych znajomości i okazja do rozpoczynania współpracy z innymi firmami. Andrzej Shuetz – dyrektor generalny Henri Lloyd Polska i Artur Skrzyszowski – skipper i współwłaściciel jachtu Selma Racing podpisali porozumienie...
Sobotni trening w pełnym składzie

Po przejściu sztormu i po dniu pracy przy łódce (wymieniliśmy końcówki baksztagów, prześwietliliśmy system podnoszenia masztu oraz pracę kabestanów i coffee grindera) sobota przywitała nas deszczem i brakiem wiatru. Na szczęście po południu się wypogodziło, pojawiła...
Kolejny dzień treningowy za nami

Do załogi dołączył Dominik Życki. Dzień zaczął się od ulewy. Na szczęście deszcz w końcu ustał i spędziliśmy piękne kilka godzin pływania przy wietrze 20-25 węzłów. Zrefowany grot, fok J4 i spinaker A4 to był nasz zestaw na ten dzień. Nie chcieliśmy marnować czasu...
Pierwszy trening na Selma Racing

Pierwszy dzień pływania za nami. Odbyliśmy trening z załogą niemiecką czyli ekipą poprzedniego właściciela jachtu. Wszyscy ciężko pracowali żeby się wyrobić z wykonaniem manewrów. Były zwroty, stawianie spinakera i jazda z wiatrem do 14-15 węzłów. Jutro kolejne...
Jacht już na wodzie!!!

Dzisiaj zwodowaliśmy nasz jacht. Zostało to poprzedzone konserwacją kabestanów, wymianą mechanizmu manetki od silnika, i co nie mniej istotne montażem toalety. Wiązało się to ze zrobieniem dziury w kadłubie i dopasowaniu krućca. Było też szlifowanie i malowanie bulba...